Myš

Kájina
Kájina zv. Myš
* roč. 1977 - Orlí pero ulovila 29.7. 1994

10 – 11 * Je přesně deset hodin, když se konečně zabydluji. Snídám a vyrážím na první pozorování. Patt odjíždí svým fárem někam v dáli, za ním odjíždí Avie. Na molu vidím Mamuta s Patíkem. V kuchyni něco kutí Milan s vlčaty. Vracím se zpět do svého ležení. Je tu hrozně horko, proto se stěhuji do stínu.

Slyším Žihadlo, jak piští na Mamuta něco o osmi metrech. Mamut ji vysvětluje, co je na pásmu 20 metrů. Prej dvojka, nula a za tím ještě m.

11 – 12 * I nadále jsem chtěla setrvat na svém stanovišti. Otočil se ale vítr (směrem ke mě) a já zjistila nemilý zápach. Proto jsem se přestěhovala na jiné stanoviště - je tu podstatně lépe. Vlčata a část Červené družiny sbírají nepořádek kolem tábora. Tábor se zdá jakoby pustý, ale řvou někde opodál, nevidím je. Nástup do vody, Mamut hraje na kytaru.

12 – 13 * Kluci mi nesou oběd. Vrací se Patt a zbytek starších, připravují stanoviště na louce u tábora. Přijíždí rodiče Honzy a Věra je jde přivítat. Právě začíná i MAŠÍŇÁK! Všichni se přesouvají k rybníku, a odsud jdou do lesa. Najednou kolem mne prochází horda lidí a Patt všem vysvětluje pravidla. Vrací se zpět a míří k dalším stanovištím, pak se mi hlasy ztrácejí...

13 – 14 * Slyším cizí hlasy - snažím se zjistit kdo to je. To jsou kluci z Sedmičky, a holky ze Šestky. Všichni jsou zpátky a Patt ještě vysvětluje pravidla u posledního stanoviště. Oznamuje, že za tři minuty startuje první člen. Rozhodčí odbíhají na svá stanoviště.
Je odstartováno - vybíhá Milan. Hup do rybníka, u Labyrintu je slyšet jak hrozně oddechuje - snad už nemůže. Žihadlo s Mamutem uznali, že Mašíňák je zajímavej, a že běžej také...
Snažím se dostat k Labyrintu blíž - je to ale risk. Jsem u žebříku, právě leze Zub.


14 – 15 * Jsem opět v pelechu a slyším Milana jak říká, že to ušlo! Patt obchází stanoviště. Ilona mu říká, že lávku zatím všichni přelezli - asi ji to mrzí. Prohlašuje, že to nepoběží, bude jako ostatní - BABA.

15 – 16 * Sváča! Konec hry a přijíždí kdosi v embíčku - toho neznám. Pár lidí se koupe a jinak je v táboře klid.

16 – 17 * Někdo bubnuje. Stahují se mračna a zvedá vítr - doufám, že nebude pršet! Nástup - vyhlašování cen a gratulace. Osazenstvo se po pokřicích rozchází. Děvčata ze Šestky po pokřiku odchází po hrázi domů. Ještě chvíli klátí rukama a pak poslední AHOJ!

17 – 18 * Jsem kousek od studánky. Je tu slyšet Vysílače, jak furt řve na Červenou. Šla jsem se proto kouknout víc z blízka. Vracím se zpět...

18 – 19 * Nástup! Červená se potí v kuchyni a ostatní jdou na hygienu. Slyším skřípání a mlácení kovu (mečů). Ach boj! Brabčák s Mauglím - HM! Funí při tom, jak parní válce.

19 – 20 * Slyším, že prej bude nástup v krojích. Ten nástup je nějak dlouhej. Škoda, že neslyším o čem se mluví... Dojedla jsem a jdu se prý zahrabat a spát (dle Brabčakova úsudku).

20 – 21 * Přijel Jimák a je zapálen čmouďák.

22 * Večerka ukončila zpěv i řev a zůstal, podle poslechu, u ohně Mamut s Brabčákem.

7 – 8 * Probudil mě budíček a počítání. Brčko prý poletí do vody. Odjíždí na kole Indián. Odjíždí s krosnou Brabčák a přijíždí nějací rodičové s bílým psem Míšou. Naložili si pasažéra a odjíždí. Bude nástup...

Komentář:
Sestra Kájina nebyla členkou našeho oddílu. Ale přiznávám, že to byla aktivní pozorovatelka. V době lovu probíhala v jejím okolí soutěž, zvaná - Mašínův okruh.
Sdílet:

TRANSLATOR

SEARCH

Skautské zákony

Skautské zákony