Šaman

Šaman
Přemek K. zv. Šaman
* roč. 1984 - Orlí pero ulovil na třetí pokus dne 29.7. 1998

7 – 8 * Ptáčci zpívají, prostě krásný vzhled na ten Boží svět... Škrábe mně v krku, ale hlavně, že je pohoda. Začala rozcvička a bouřlivá diskuze, kdo víc v noci chrápe a mluví ze spaní. Patt nakládá bedničku s láhvemi a odjíždí pryč (Navždy?!). Nad táborem prochází postarší houbař. Jerry se nahřívá u kamen.

8 - 9 * Kája okukuje nástěnku a píská se příprava na snídani. Vrací se Patt a je příprava k nástupu. Po nástupu Bobr ukazuje Divošce jak mít upravený šátek. Začalo bodování stanů. Delfína shání službu a Patt rádce družin.

9 - 10 * Jája našel Ferdův tenisák a začíná se bourat tábor. Jdu se napít a je mi kosa. Pozoruji vosu, dal jsem ji jméno Berta. Počasí se mi ani troch nelíbí. Táborem zní: "Dej nám PánBůh kýbl bublin..."

10 – 11 * Kasaiové začínají zpracovávat větve. Vidím moc ošklivého broučka, dostal jméno Knoflík. Je mi neustále zima. Začíná pršet, pozorování dočasně zastavuji.

11 – 12 * Pokračuji v pozorování... Holky blbnou na louce. Kousnul mě komár (Franta), rozsudek - smrt! Jana posypala vál moukou a dává na něj VDOLKÝÝÝ. Riky jede pro vodu. Patt vyvěšuje bodování. K rybníku přijela Avie.

12 – 13 * Ferda jde střílet z luku. Riky maže vdolky marmeládou. Martina letí Pattovi pro bodování. Začíná pršet, jdu na základnu! Píská se oběd.

13 – 14 * Je vám teplo, mně teda ani omylem... Přijel "vlak" s potravinami. Je mi hrozná zima, a proto musím zalést do spacáku...

14 – 15 * Patt se vrátil s polní lopatkou a stará služba běží do lesa. Je mi nějak blbě. Všichni odešli z tábora.

15 – 16 * Vidím prvního mravence (Pepa)
16 – 17 * Tábor se vrací. Čumbrk letí za trest do vody. Přichází mi svačina. Divoška jde střílet z luku a dole se začal hrát fotbal. Píská se nástup - jde se hledat poklad...

17 – 18 * Batambové odchází, Mongové prochází okolo a ve chvilce se vrací.
18 – 19 * Patt odjíždí. Patt se vrací a jde asi za hledači. V táboře jinak mrtvo.

19 – 20 * Kája se houpe v síti. Všichni se vrací zpět do tábora. Zub není člověk, Zub je Bůh - svolává Batamby, našel se POKLAD...
20 * Nástup

Komentář:
Bratr Šaman ulovil své orlí pero až na třetí pokus. Jednou byl lapen na latrině, kde si chtěl odlehčit. Podruhé jsem ho spatřil, jak se "prochází" po lese a počkal si na něj, ve skrytu větví. Zápisky z předešlých pokusů zničil...
Sdílet:

TRANSLATOR

SEARCH

Skautské zákony

Skautské zákony