Můžeme vyrazit!

Totem
Můžeme vyrazit? Ještě ne, něco málo zbývá...
Týden před začátkem jsem se svými dětmi dojel na tábořiště, abych přestavěl táborová kamna a hlavně, vykopat a vyzdít sklípek.
Připravil v klubovně věci na stěhování, včetně totemu, který vyrobil Pinocio. Své místo měl mít u ohniště.

- Nakoupil dovybavení tábora, včetně nového sportovního luku s šípy.

- V průběhu roku jsem shromažďoval mosazné šrouby, matice. Před táborem jsem vše roztavil autogenem a nechal odkapávat do kýblu s vodou. Tím vznikly kapičky falešného "zlata".

Při této činnosti vznikají výpary oxidu zinku, což je pěkné svinstvo, až jsem si z toho po pár hodinách sedl na zadek. Tělo sice zinek potřebuje, ale předávkování vede k tomu, že se dostaví zimnice, nevolnost, zvracení, ztráta orientace…

- Sehnal staré válečné noviny, pro začátek táborové hry, vyrobil 23 indicií. Zásobil se kazetami od kinofilmu na ukrytí indicií.

- V poměru vyrobil z kartónu a prakticky odzkoušel egyptskou pyramidu.

 - Najít a nabarvit vhodné kameny a zvířecí lebku na červeno.


- Potom jsem se vydal do krajiny kolem tábořiště, abych indicie předem ukryl, a všude zaměřil azimuty. Do potoku v Lopečky rozhodil celkem 8 kg zlata (mosazi). Prostě činnost spojenou s přípravou CTH.

- Vyrobil pravou skautskou hůl - pro noční hlídku.

- Na jaře jsme vyráběli nové podsady. Zbytek prken použijeme na rekonstrukci mola u rybníku.

- Nalezl jsem obrázek stožáru francouzských skautů z Jamboree r. 1947. Byl postavený ze svázaných skautských holí. Podle dobové fotografie proto zhotovil plánek, abychom stožár i další stavby prakticky vyzkoušeli!
Tak to je pro náš nadcházející letní tábor opravdu všechno. Můžeme vyrazit!
back
next
Sdílet:

TRANSLATOR

SEARCH

Skautské zákony

Skautské zákony