Vojtěška

Vojtěch P. zv. Vojtěška alias Seržant
* roč. 1979 - Orlí pero ulovil na první pokus dne 20.7. 1994

8:10* Jsem opustil tábor a dorazil na místo skrývání.

9:17* Slyším hlomoz hrnců. Patt se svým fárem někam odjel.

9:27* Patt se vrací. Vypadá to, že si dneska pořádně odpočinu. Už teď se mi to začíná líbit.

9:55* V táboře někdo intenzivně pracuje. Brčko a Placák na mne volají, že mě najdou. Prý je neslyším, protože mám walkman, ale opak je pravdou. Zjišťuji, že 10-15 metrů ode mne prochází Modrá družina. Krátce za nimi kolem prochází Mamut.

10:05* Oblékám si kalhoty, neboť mám stálý pocit, že je na mě z lesa vidět. Pokouším se dostat blíž k táboru.

10:25* Jsem blízko, vidím Pattovi do stanu. Mám v celku ideální, ale nebezpečné místo na pozorování. Leze po mě tuna klíšťat.

11:15* Slyším bouřku. Prošla okolo Modrá a Červená družina. Míří někam do lesa a strašně řvou.

11:30* Chce se mi spát. Družiny se vracejí a vlčata se koupou.

12:33* Nese se jídlo…

13:41* Vydal jsem se ke studánce. Čekám, až odsud odejdou nějaké děti z vesnice.

14:05* Jsem u studánky. Nabral jsem si vodu a uháním pryč. Zastavily se mi hodinky. Je hrozné se v takovém počasí pohybovat od studánky zpět. Je to šílené, začal ze mě odkapávat pot, a já závidí vlčatům, která se teď koupou.

15:25* Celý oddíl běhá k labyrintu, zahajuji pozorování, jak jim kmitají nožičky. Je to tu moc hustý, lezu hlouběji a poslouchám walkmana…

16:00* Píská se oběd, a objevil jsem pravděpodobně Bobrův Jeep.

16:30* Mamut svolává moji družinu, čtu si.

17:07* Vidím Pata, sedí a něco dělá. Zpozoroval jsem taky Vysílačku, asi ho někdo bonznul. Stavějí se pyramidy.


17:45* Jsem na základně a jdu si číst. Patt ukazuje Bobrovi labyrint, a přitom se nadýmá.

18:32* Modrá družina leze na strom. Vypadá to na nějakou soutěž, neboť to Pinocio startuje. Bílá sedí s Bobrem a Lopaťákem za tepee a něco důležitého si povídají.

19:00* Večeře! Nějací lidé se koupou v rybníce, přijelo další auto na koupání. Přebírám jídlo.

19:23* Nevím, co to bylo za polívku, ale byla dobrá. Dorazil jsem do brlohu a odpočívám po jídle. V táboře se píská příprava na nástup.

20:15* Bobr něco hledá ve svém autě, a s Placákem se hrozně blbě něčemu smějou. Tábor se mi špatně pozoruje, protože mě Bobr stále ohrožuje. Konečně vypadli.

20:25* Začínám pociťovat, že se ochlazuje. Vlčata jdou někam s Indiánem a Lopaťákem do lesa. Došlo mi, že jim Indián ukazoval místo, kam donesou totem na bobříka odvahy. To se asi moc nevyspím. Přestávám vidět na psaní…

21:15* Mám hotové spaní, a někdo chodí okolo, vypadá to na přepad. Bobr s Pinociem odešli k rybníku si povídat.
......

7:20* Jsem se vzbudil. V táboře je ticho a klídek, ještě jsou na hygieně.
7:53* Snídaně! Vysílačkův hlas dominuje nad ostatními.
8:15* Příprava na nástup, Pinocio vášnivě bubnuje…
Sdílet:

TRANSLATOR

SEARCH

Skautské zákony

Skautské zákony