Esmeralda

Lenka M. zv. Esmeralda
* roč. 1986 - Třetí orlí pero uloveno dne 2. 8. 2001

Čas 8 – 9 * Hned po nástupu mě někdo hledal a to si myslím, že nebylo fér. Mám strašnej strach, že mě někdo najde. Ze strachu se nemohu ani pohnout, proto si myslím, že mě dřív vysajou komáři, než někdo najde.


9 – 10 * Strašně se mi zavíraj oči. Ještě jsem si ani nenašla místo, kde budu, ale to je mi momentálně jedno.

10 – 11 * Šok! Probudila jsem se a zjistila, že zase někdo pročesává les. Doufám, že jsem nezaspala něco důležitého z dění v táboře.

11 – 12 * Slyším Lenina, Marťana, že se vydali najít zprávu o pokladu. Jen mě zajímá, nač mají ty praporky. Začíná hřmít a já si myslím, že bude pršet. Už ze mě trochu opadl strach, ale stejně si myslím, že tady někdo je. A dost blízko mě. Něco tam pořád křupe a já se zase začínám bát!
Vydávám se na průzkum. Pořáde tu slyším, jako by tu někdo chodil, tak tři metry ode mě, a já se proto bojím vylézt z úkrytu. Slyším řvát Želvu a Zuba, asi se už chystá oběd...

12 – 13 * Konečně jsem si našla skvělé místo na pozorování. Je odsud vidět i slyšet. Jen aby to nebylo i naopak. Pár metrů ode mě se vrací družiny, a nikdo z nich nemá tušení, že je sleduji.
Koukám, že maj všichni nějakou žízeň. Flek si odnáší věci z louky - aspoň někdo pořádnej. Zase mě začíná bolet koleno. Když tak koukám, jak mi otéká noha uvědomuji si, že jsem si nevzala prášek proti alergii... A jéje, vidím Patta a není ode mě daleko. Netoužím po tom, aby splnil svůj slib - "Neboj Esmeraldo, půjdu tě hledat."

Píská se příprava na oběd, ale služba to nějak nestíhá a proto se družiny bouří. Řvou "My máme hlad!" a buší do ešusů. Obědvám i já; nejdřív sem nemohla najít ešus a potom pařez, kam jsem ho měla dát.

13 – 14 * Ferda, Tom a Knoflík odpočívaj na kraji lesa a vedou úplně nesmyslný rozhovor... Patt písknul nástup a vysvětluje nějakou hru. Leninova družina se převléká do kostýmů a vyrazila z tábora. Evafovi to sluší. Papi je na náměstí a něco kloktá. Vodu se solí? Zajímalo by mě, co je to za hru. Každej má batoh na zádech a Přemek i buzolu v ruce. V táboře zavládl klid, takže nebude vadit, když na chvilku usnu...
 

Teď jsem myslela, že "chcípnu"! Konečně jsem si lehla, a najednou Patt stojí pár kroků ode mě a říká: "Esmeraldo jdu si pro tebe..." a nakonec dopověděl "...anebo - tě zatím nechám!!!"

14 - 15 * Tak, a teď neusnu ani kdybych chtěla, srdíčko mi bije až v krku... Těsně kolem prolezla ještěrka a je opravdu krásná. Spadl mi do oka nějaký "bordel" a slzí oko. Uviděla jsem Patta, jak si to šine s motorovkou, přímo ke mě! Vzala jsem nohy na ramena a utíkala se schovat - teď ho slyším kousek vedle, jak řeže stromy! Zase mě ovládnul ten hnusnej pocit. Za chvilku strachy asi umřu! Slyším, jak ke mě někdo jde, já pořád sedím a píšu zápisky. Jsem asi praštěná! Prošel kousek kolem mě, ale naštěstí si mne nevšiml...

15 – 16 * Zrovna jsem se vzbudila, ani nevím jak jsen usnula. V táboře se nic moc neděje, a tak si obírám svetr. Až teď si všímám, že Patt má otevřené auto, a tak mě zajímá, kde je a co má za lubem. Teď se objevil a doufám, že ty kroky nemají namířeno sem - za mnou...

16 – 17 * Zase jsem se probudila, ale tentokrát už vím jak se to stává! Vždycky, když jde někdo kolem, tak já uteču do mé skrýše, tam si lehnu a zavřu oči a ... Vracím se. Pat je v kuchyni, tedy v dostatečné vzdálenosti.

17 – 18 * Jájova družina byla hledat ampulku, ale nenašli jí. Otes a Beruška jezdí na kolech. Není náhodou letecký den? Pořád tu lítá vrtulník. Pískla se příprava na sváču. Dělá se dřevo na velký oheň a ampulka ještě nebyla nalezena. Holky chtějí jít hledat do Lopečku. Nevím z čeho, ale najednou je v táboře docela rozruch. Začínám mít docela hlad...

18 – 19 * Snědla jsem svačinku a ostatní jsou dole u přípravy ohně. Myslím si, že než přijdu na ranní nástup, tak nepřijdu JÁ, ale jeden velkej pupínek. Komáři jsou opravdu všude. Jak to, že jich je tolik?
 

To je hrozný, většina lidí dělá na ohni, ale Jája se fláká v síti, Přemek drnká na kytaru a holky se choděj zašít na latrínu. Patt odjíždí autem pryč (tak trochu jsem si oddechla). Píská se příprava na večeři. "Pokud nebudete nastoupený po družinách, tak nebudete žrát!" tak pravil Lenin.

19 – 20 * Kluci začali zpívat. Z Lopečku se vracejí lidi a maj sebou i zlato. Míša prý má zlata dvě plný ponožky a pozadu nejsou ani ostatní družiny... Přijeli rodiče Kličky a přivezli dort, protože Klička má dnes narozeniny.

20 – 21 * Čím víc je hodin - tím víc je komárů! Píská se hygiena, ale moc lidí se mýt nejde. Je to hrozná nuda, být tu sama a dívat se na ostatní. Je nástup. Po nástupu se každé družině váží zlato. Připravuje se country bál a každý se obléká do zlatokopeckýho obleku. Před jídelnou se záčíná tancovat. Půjdu si připravit ležení, doufám, že se ráno vzbudím.

21 – 22 * Přijel Patt, to bude peklo. Doufám, že mě nebude hned hledat. Jsem ve své skrýši ve spacáku a už nechci vylézt. Country bál je v plném proudu. I když se to nezdá, strašně se mi zavírají oči...

7 - 8 * Bubnuje se budíček, který vzbudil i mě. Rozcvička, nástup na hygošku. Patt jde pro něco do auta. Zrovna se přivalila i Želva, měla rozpuštěné vlasy a tak jsem ji málem nepoznala...

8 - 9 * Snídaně - čaj, namazané rohlíky a mrkev. Přicházejí opozdilci z hygieny. Patt si fotí tábor. Lítají ze stanů - na stany spacáky a všichni se oblékají do krojů. Sice nevím, kde se vzal, ale "Čéďák" je na stromě. Zub předává denní hlídku Iloně, která zasekla sekeru práce...

Komentář:

Mým cílem nebylo Esmeraldu objevit, ale stačilo ji držet v napětí a přitom dát dostatečný prostor k úniku. Esmeralda dokázala strachy i omdlít. Když vezmu v úvahu, jaký strach zažívala tato dívka na svých nočních hlídkách, tak při lovu orlího pera překonala sebe sama. A toho jsem si velmi vážil a byl na ni hrdý.
Sdílet:

TRANSLATOR

SEARCH

Skautské zákony

Skautské zákony