Hluchavka

Michala Č. zv. Hluchavka
* roč. 1977 - Orlí pero ulovila na první pokus dne 2.8. 1994

8:10* Po nástupu se svlíkám z kroje, a odcházím na místo, odkud budu pozorovat tábor

9:30* Jsem zabydlená, a začínám psát. Je slyšet třískání kamenů, z kterých družiny staví klenbu. Předemnou na louce staví Vysílačkova družina.


10:30* Z lesa se začíná ozývat křik vlčat a jejich svolávání

11:00* Je nástup do vody. Ozývá se radostné řvaní

12:00* Oběd

12:30* Slyším Brabčáka, jdu si pro oběd… Lopaťák asi něco provedl. Protože je slyšet Mamut a jeho „Ha - ha - ha Lopaťáku!”. Je polední klid a někdo něco tluče.

13:00* Pár kluků se nedaleko mě baví. Vlčata se honí a strašně řvou

14:00* Vojtěška si jde prohlédnout terén na skrývání - prchám. Vracím se a jdu si pro dopis

15:00* Družiny likvidují své tunely. Kuchyň připravuje svačinu. Bílá družina je na dravcích. Dzip se směje.

15:15* Modrá družina okupuje louku. Pivo volá: „Jedu, jedu, je to na čas!”. Nevím, co dělají. Sází brambory (hra) a Brabčák dělá rozhodčího.

16:30* Je nástup, já si jdu pro svačinu. Červená družina dodělává brambory, Dzip bouřlivě povzbuzuje. Někdo přišel… Za chvíli šli všichni do vody, nastáva strašný řev. Mám v tom chaos.

19:00* Večeře!

19:00* Nástup. Někdo jde do vody. Konec nástupu a hygiena. Je klid.

20:40* Vlčata se zase honí, Milan s Placákem hážou holí, hraje se Indiánský tenis.

20:45* Nástup na hygienu! Nechápu, už jsem myslela, že byla?

20:15* Kluci nejspíš hrajou fotbal, nebo něco podobnýho. Mamut, Indián, Brabčák a Lopaťák hážou chvíli holí, pak se přesunou na Indiánský tenis.

22:00* Bubnuje se večerka. V táboře je klid, jdu spát.

V noci mě probouzí pěkný vítr, ale zase usínám.
......

6:00* Jsem se vzbudila. Služba zatápí v kamnech.
7:00* Budíček! Až do osmi je všude klid
8:15* Snídaně a příprava na nástup
8:47* Nástup a já odcházím…
Sdílet:

TRANSLATOR

SEARCH

Skautské zákony

Skautské zákony