Knoflík

Michal B. zv. Knoflík
* roč. 1984 - Třetí orlí pero ulovil na první pokus dne 29.7 2000

8:15* Skryté pozorování začíná.
9:16* Kormoráni pod vedením Žáby dostávají rozkaz, aby přišli na Tarzana, kvůli úkolu „Šamanský otop”. Jde s ním zatím jen Ferda a Můza (Tom).

9:22* Šaman komanduje své mužstvo v kuchyni, na Otesánkovi si dává zvlášť záležet
9:37* Žába, Ferda, Můza se vrací se dřevem pro kuchyň.
9:43* Delfína a spol. řvou u střelnice, ale to strašlivě. Do práce se kupodivu zapojuje více lidí. Řeže i např. Jája a Marťan.

10:02* Píďa zahodila ohryzek, ani ne do odpadovky, ani ne do koše! Dřevo se pomalu řeže dál.
10:17* Šaman vzal něco ze sklípku. Probíhá bratrsko sesterská hádka Šákuli s Píďou.
10:38* Právě mě z ničeho nic píchla vosa! Bonsaj s Jerrym se snaží štípat dříví. Seká už jen Bonsaj, který vypadá unaveně.

11:00* ČD má výbuch smíchu, nevím z čeho, ale mám pocit, že se začíná batikovat. Začalo pršet!
11:15* V táboře je slyšet smích, vesele se batikuje, ale já vůbec nic neslyším, protože déšť bubnuje všude kolem mě. Delfína zoufale křičí u vsakovačky. Ferda štípe dříví.
11:47* Šaman dal právě rozkaz: „Nalej tam tu studenou vodu a vodnes to tam!”. Všichni v kuchyni batikujou a Žaba chce, aby to bylo pořádně silný.
11:55* Šaman hlásí Vlkovi, že je hotový (ready). Píská se příprava na oběd.

12:00* Oběd. Rytíř Adam brání Delfínu před útokem žab.
12:35* Šamanova chvilka ruského jazyka, má hoňky s předáním služby Colemanovi. Všichni se oddali polednímu klidu, já si jdu dát taky oddechnout.
12:53* Lenin (Divoška) vyřkla požadavky, za kterých převezme službu, vcelku náročné. Á, už je to tady. Každodenní vodovod, nakládání barelů, Želva s Terkou (Vydra) už vyjela. Otesánek myje nádobí.

13:31* Voda už je tady, no čas nic moc. Nespokojený Lenin ukazuje holkám od vody, kde jsem skrytý, ale já jsem úplně někde jinde.

14:00* Šaman je pod tlakem, křičí na něj Ilona a další lidi.
14:07* Opět pískaný nástup, člověkem, který má hodně blbou píšťalku, nebo slabé plíce. Ilona dává rozkazy a Adam protestuje!
14:00* Šákula svolává svou družinu na BOP. BOP je dnes sestava z tyčí.
14:24* Martina (Jazzinka) shání Jerryho, shání trička od Štírů. Vlk něco micá se sekerkou v ruce. Lenin nahání družinu na BOPa.
14:35* Od studánky přijíždí fichtl, na hrázi se otáčí a vrací se zpět.

15:15* V táboře je celkem klid, jenom Jerry zápasí se sekerou, která je stejně velká jako on. Tak služba je už pěkně dlouho přebraná, tak sem zvědavej, co mi udělaj dobrýho k svačině.
15:30* Martina dává pokyny k batikování. Jerry ještě stále zápasí. Ilona rozhlásila: „Po kytkách, nástup na škrábání brambor.” Oblíbená to činnost táborníka.
15:45* Batikování pokračuje. Za chvilku se budou vyndavat žlutý trička, se zelenýma nevím, jak to vypadá. Svačina už mi jde!

16:00* Batikování dosáhlo svého vrcholu. Všichni se s údivem dívají na svá trička.
16:15* Obdiv z triček neupadá. Ilona ještě pořád nahání lidi na brambory.
16:37* Podivuhodný závod: Delfína, Šákula, Vlk a Žába jedou pro vodu. Scanii, na které je Šákula tlačí Delfína.
16:50* Závodní vodovody se vracejí, čas docela dobrej!

17:20* Z tábora je slyšet ojedinělé a nepravidelné sekání.
17:30* Všichni dostávají povel od Martiny: „Do jídelny!”

18:15* Chvilka spánku neuškodí. V jídelně probíhají „zpívánky”.
18:24* Šaman přidává kulturní vložku o Marhounovi.
18:45* Další neidentifikovatelný hvizd - příprava na večeři. Ilona to raději zakřičela. Večeře s nášupem.

19:09* Nástup - Ilona postrádá Žábu. Rozchod.
19:25* Dnes se asi všichni řídí heslem: „S písničkou do práce”. Šákula povzbuzuje Delfínu v řezání dříví hlasitým HIP, HIP! Ilona povzbuzuje pracující tábora do posledních sil: „Ještě tohle a konec.”
19:31* První nadšenci odchází na hygienu, kupodivu v čele s Míšou M. Čistotná Ilona marně nahání zbytek lživých dítek na hygienu.
19:43* NÁVRAT VŮDCE PATTA (připravoval pokladovku)

20:00* Večerní nástup, a docela rychlej.
20:40* Ilona velí: „Všichni do jídelny!”

21:00* Pozoruji pozoruhodný jev; je ticho a v jídelně je slyšet jenom Pattův hlas. Na psaní už nevidím, takže ahoj zítra. Zpívánky jsou v plném proudu…
-----------
5:30* Opilí vidláci chtějí vzbudit tábor, Šaman jim to vymlouvá...
8:20* No trochu jsem zaspal, už je nášup na snídani. Příprava na nástup.
8:30* Tábor opět žije a já už taky.
8:35* NÁSTUP. Tímto končím třetí orlí pero, doufám, že se mi uznají moje zápisky…
Sdílet:

TRANSLATOR

SEARCH

Skautské zákony

Skautské zákony