Žába

Zdeněk H. zv. Žába
roč. nar. 1984 - Třetí orlí pero ulovil dne 31.7. 2002 na první pokus

8:30 Začínám lovit
8:45 Doplňuji tekutiny u studánky, zřizuji si pozorovatelnu a hledám, jestli v okolí není vosí hnízdo

9:00 Ilona něco měří na louce. Přidává se Milan a zkouší hru s kolečkama a čtverečkama. Ilona lítá po louce jako splašená
9:15 Princezna tvrdí, že nevydržela mlčet ani minutu. Martina si svolává rádkyně. Ilona s Milanem vysvětlují pravidla hry. Patt se na něčem domlouvá s Jájou. V táboře je jedna družina a služba. Evita meje nádobí.
9:43 Jdu si na základnu pro pití. Pozoruji srnky na poli. Vracím se na pozorovatelnu.

10:00 Rudá družina jde k Iloně na hru. Zub huláká na Ilonu, kolik přijde do salátu okurek, a pak to sděluje Evitě. Snažím se rozpoznat, o čem si povídají v táboře, ale nerozumím ani slovo. Rudá se ptá, kde je Patt. Patt vykřikne z lesa za mnou!
10:30 Fialová družina se hádá jako koně. Asi zmizím. Je kolem mě milion much, a nechtějí dát pokoj. Asi se zblázním, nevím, co mám dělat. Štípají mě mravenci do nohy. Jdu na záchod. Evita je pracant, pořád běhá z kuchyně k brutarům a zpět. Ilona si přivedla další družinu a vysvětluje jim pravidla. První jde Vydra, potom Marťan, následuje Šipka.

11:00 Při vykonávání potřeby mě málem překvapila Ilona. V táboře je nějaké ticho. Někomu upadl hrneček. Projel kolem mě traktor.
11:30 Šel jsem se podívat, co tu bude traktor dělat. Zjistil jsem, že uklízí v lese, tak to bude kolem mě vesele. Traktor jede zpět. Patt se vrací z lesa. Jája a Marťan se připravují na hon na Lišku. Evita jela pro vodu. Opět traktor, přesunuju se za pastoušku.

12:00 Traktor se vrátil. Buď jsou všichni v lese, nebo se připravují na oběd. Jája štípe za kuchyní dřevo. Příprava na oběd a s tím spojená panika.
12:30 Oběd! Martina mi nese jídlo, odchází. Na pastoušce jím salát (moc dobrej!). Nášup! Začíná mytí nádobí. Tábor se ukládá k odpolednímu klídku.

13:00 Evita svolává zbytek služby. Služba jede pro vodu. Vědma s tatínkem jdou ke studánce. Služba se vrací s vodou, Bonsaj meje modrý vajlink, bude se losovat. Vědma se vrací od studánky.
13:30 Vylosovalo se asi koupání, protože se všichni ženou k vodě. Zrovna někoho hodili do vody.

14:00 K rybníku přijel někdo na kole. Přijíždí opět traktor. Jdu ke studánce pro vodu.
15:00 Málem mě uviděl traktorista! Bonsaj se vrací od vody a koulí před sebou pneumatiku. Spousta lidí chodí za jídelnu, a já nevím proč. Lenin tu něco vykládá, ale mě nad hlavou projíždí traktor, tak nevím co se děje. Nástup rádců!
15:30 Byla vysvětlena pravidla hry, rozchod. Flek s Velrybou dělají dřevo za kuchyní. V táboře se totálně zbláznili, protože všichni štěkají! Ilona kuje pikle a Zelená vyrazila na trať, ale mají nějaké problémy.

16:00 Patt upřesňuje pravidla. Martina mi nese svačinu. Málem jsem ji prošvihl, neb jsem se začetl do příručky jak PŘEŽÍT v poušti. Od studánky někdo hrozně štěká. Můza se asi zbláznil, chová se divně. Už jsem to pochopil - to jsou psí spřežení s mašéry! Zelená opravuje sáně a vrací se zpět. Vydru už to zřetelně nebaví.

17:00 Rudá se vrací a MM je informuje o svačině. Jdu vrátit ešus. Delfína okřikuje Princeznu, ať tolik nekřičí. Patt volá na Kráťu kvůli píšťalce. Vrací se Zelená s rozbitými saněmi. Patt vysvětluje hru na Kariboo. Hra je v plném proudu. Jdu si na základnu pro súšu.

18:00 Vrátil jsem se a hned zjistil, že Vydra promluvila! Kariboo vypadá jako slibná hra. Kolík udržuje paniku. Večeře! Martina s Ilonou odchází na hráz, kde plní ČIN na laně Jerry. Martina konečně přinesla jídlo, mám hrozný hlad! Ferda s Esmeraldou jedou pro vodu.

19:00 Lidi odcházejí na hygošku. Evita vede na hygienu i příbuzenstvo. Přijela paní Vydrová a Leninová. Návrat z hygošky. Delfína si myje za kuchyní vlasy. Někdo hraje indiánský tenis. Zbytek šel hrát fotbálek.

20:00 Konec her a nástup do jídelny. Jdu si připravit základnu na noc. Nástup, právě jsem zaslechl, že hlášení podávají reverendi. Martina říká Zubovi, aby uklidil kuchyni a zabezpečil tábor. Flek letí do vody za to, že se fláká. Kolík s Ferdou se koupou na Adama. Nástup na hru.

21:00 Holky kujou pikle, a je to slyšet až sem. Začíná se stmívat, chce se mi spát. Přesunuji se na základnu. Chystám se spát, a právě jsem zaslechl, že budu u Fialové družiny. Takže DOBROU NOC!
-------------
8:00 DOBRÉ RÁNO! Sedím za targanem a čekám, až mě zavolají…
8:31 Z tábora se ozývá hluk a počítání do tří. Nástup!
Sdílet:

TRANSLATOR

SEARCH

Skautské zákony

Skautské zákony